Moje zamówienie
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć przez nasz sklep internetowy. Dodaj wybrane produktu do koszyka, uzupełnij swoje dane, wskaż adres dostawy i wybierz sposób płatności — pozostanie tylko czekać na kuriera.
Czy zamówienie mogę złożyć tylko online?
Tak, zamówienia można składać tylko przez nasz sklep internetowy.
Czy po złożeniu zamówienia mogę je jeszcze zmienić?
Nasze produkty są personalizowane i tworzone na zamówienie, więc jeżeli rozpoczęliśmy już proces produkcji, to nie możemy wprowadzać zmian. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, żeby dowiedzieć się, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i czy możesz jeszcze coś zmodyfikować.
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, możesz anulować zamówienie. Jeżeli z jakiegoś powodu musisz zrezygnować z naszych produktów, to napisz do nas na support@benetsleep.pl.
Moje zamówienie się nie zgadza, co mam zrobić?
Jeżeli produkt, który otrzymałeś, nie jest tym, który zamówiłeś, to jak najszybciej się z nami skontaktuj! Napisz na support@benetsleep.pl lub zadzwoń: +48 71 881 02 67.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie jest Twoje zamówienie, to skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Jak mogę się z wami skontaktować?
Nasi pracownicy chętnie pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:30 i w soboty od 11:00 do 18:00.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Czy mogę gdzieś zobaczyć wasze meble na żywo?
Tak! Mamy showroom we Wrocławiu na alei Aleksandra Brücknera 25/43. Czekamy tam na was od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-20:00 i w soboty od 10:00-18:00.
Płatności i rabaty
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy kilka metod płatności. Możesz zapłacić przy odbiorze, za pomocą serwisu Przelewy24 lub tradycyjnym przelewem.
Czy mogę rozłożyć płatność na raty?
Tak, możesz skorzystać z rat. Przy składaniu zamówienia wybierz płatności za pomocą serwisu Przelewy24 i później rozwiń Raty i płatności odroczone. Masz możliwość spłacania rat w Alior Banku lub w MBanku.
Skąd mam wiedzieć, czy moja płatność została zaakceptowana?
Jeżeli płacisz za pomocą serwisu Przelewy24, to po zrobieniu przelewu otrzymasz potwierdzenie mailem. W razie wątpliwości możesz się z nami skontaktować, sprawdzimy, czy otrzymaliśmy Twoją płatność.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Czy mogę zapłacić za pobraniem?
Tak, oczywiście. Możesz zapłacić u kuriera po odebraniu zamówienia.
Jak mogę użyć kodu rabatowego?
W trakcie składania zamówienia w sklepie internetowym pojawi się okienko do wpisania kodu rabatowego.
Co zrobić, jeżeli kod rabatowy nie działa?
Jeżeli wpisujesz kod poprawnie, a rabat się nie nalicza, to skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, na pewno rozwiążemy ten problem.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Czy rabaty się kumulują?
To zależy od tego, jakie zamówienie składasz. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, więc skontaktuj się z nami, na pewno wybierzemy dla Ciebie najkorzystniejszą opcję.
Czy przy zakupie łóżka otrzymam rabat na materac?
Tak, jeżeli kupisz łóżko, to na hasło ZESTAW otrzymasz 15% zniżki na materac z naszego sklepu.
Czy przy zakupie kilku produktów mogę liczyć na rabat?
Jeżeli zamówisz u nas sofę, to na pufę otrzymasz 20% rabatu, a na fotel 25%. Przy zakupie całego zestawu dostaniesz rabat 30% na pufę i fotel.
Dostawa
Czy dostawa jest płatna?
Dostawa materacy jest darmowa i obejmuje też wniesienie. W przypadku mebli jest płatna i zależy od rodzaju zamawianego produktu i wybranego pakietu.
Czy mogę zamówić dostawę z wniesieniem?
Tak, firma kurierska Zadbano oferuje dostawę z wniesieniem do pierwszych drzwi domu/mieszkania. Możesz wybrać też dostawę z pakietem RUS, który obejmuje wniesienie do wybranego pomieszczenia, rozpakowanie paczek i wyrzucenie opakowań do wskazanego śmietnika. Cena dostawy będzie się różnić w zależności od rodzaju mebla i wybranego pakietu.
Czy mogę ustalić lub zmienić termin dostawy?
W dniu odebrania Twojej paczki kurier wyśle Ci informację o przewidywanej dacie dostawy. Jeżeli potrzebujesz, by zamówienie było dostarczone w konkretny dzień, możesz skontaktować się z firmą kurierską, która będzie dostarczała twoje zamówienie.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, możesz zmienić adres dostawy bezpośrednio u nas, pod warunkiem że towar nie został jeszcze wysłany. Jeżeli Twoja paczka została już odebrana, to musisz skontaktować się z firmą kurierską i zapytać o możliwość zmiany adresu.
Czy mogę odebrać zamówione produkty osobiście?
Niestety nie mamy możliwości odbioru osobistego. Nie sprzedajemy naszych produktów stacjonarnie, więc nie mamy też punktu odbioru.
Jak długo trzeba czekać na realizację zamówienia?
Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od wybranego produktu. Na produkcję sof i większości łóżek potrzebujemy ok. 7 dni roboczych, na łóżka kontynentalne do 9 dni, a na materace ok. 5 dni. Do tego należy doliczyć do 3 dni roboczych na dostawę.
Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?
Jak tylko kurier odbierze od nas Twoje zamówienie, dostaniesz mailowe potwierdzenie.
Czy przy zamówieniu więcej niż jednego produktu, płacę więcej za dostawę?
Każdy zamówiony produkt to kolejna paczka, którą trzeba przetransportować, więc im więcej produktów, tym większe koszty dostawy.
Co, jeżeli moja paczka przyjdzie do mnie uszkodzona?
Jeżeli zauważysz uszkodzoną paczkę, spisz z kurierem protokół szkody. Sprawdź, czy zawartość opakowania również jest uszkodzona, jeżeli tak, to skontaktuj się z nami mailowo na support@benetsleep.pl lub telefonicznie:+48 71 881 02 67.
Zwrot
Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Tak, jeżeli z jakiegoś powodu musisz zwrócić nasz produktu, to możesz to zrobić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki (60 dni w przypadku materacy).
Jak mogę dokonać zwrotu?
Wypełnij formularz zwrotu na naszej stronie. Wyślemy Ci mailowe potwierdzenie przyjęcia zwrotu, wtedy musisz spakować produkt i odesłać go na adres naszego magazynu.
Łóżka i sofy: Wygoda Turkowska 16, 63-640 Gola
Materace: Młyńska 14, 63-600 Kępno
Kto ponosi koszty zwrotu?
Koszty zwrotu mebli ponosi klient, natomiast zwrot materaca jest darmowy. Koszty zwrotu według polityki.
Jaki jest czas na zwrócenie produktów?
Możesz testować nasze meble przez 30 dni i materace przez 60.
Gdzie mam wysłać zwracane produkty?
Zwracane produktu musisz odesłać do naszego magazynu.
Łóżka i sofy: Wygoda Turkowska 16, 63-640 Gola
Materace: Młyńska 14, 63-600 Kępno
Zapłaciłem za pobraniem, jak zostaną mi zwrócone środki?
Jeżeli płaciłeś za przesyłkę u kuriera, a należy Ci się zwrot środków, to wystarczy, że podasz nam numer konta, na który mamy przelać pieniądze.
Jaki jest czas oczekiwania na zwrot środków?
Środki zostaną przelane na Twoje konto w ciągu 14 dni od podjęcia decyzji o przyjęciu przez nas zwrotu.
Reklamacja
Produkt jest uszkodzony, co mam zrobić?
Jeżeli produkt jest uszkodzony, to jak najszybciej wypełnij formularz reklamacji na naszej stronie, żebyśmy mogli się zająć się Twoją sprawą. Musisz dołączyć opis szkody, wraz ze zdjęciami lub nagraniami. W pilnych sprawach możesz też kontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Jakie wady podlegają reklamacji?
Reklamacji podlegają wszystkie fizyczne wady produkcyjne oraz sytuacje, w których produkt jest niepełny lub został uszkodzony w trakcie transportu.
Jak mogę zgłosić reklamację?
Wypełnij formularz reklamacji na stronie, opisz nam, co się stało i załącz zdjęcia lub nagrania uszkodzeń. Po odebraniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy możliwe rozwiązania problemu.
Kto ponosi koszty reklamacji?
Jeżeli produkt jest uszkodzony lub niepełny z naszej winy, to my ponosimy wszelkie koszty. Natomiast jeżeli produkt został uszkodzony w transporcie, to wszelkie roszczenia będziemy kierować do firmy kurierskiej.
Czy muszę odsyłać reklamowany produkt, czy ktoś go odbierze?
Jeżeli konieczne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, to wyślemy po niego kuriera. Często zdarza się też, że wysyłamy do klienta serwisanta, który usuwa wady na miejscu.
Czy dostanę zwrot kosztów za reklamowany produkt?
Po zgłoszeniu reklamacji zawsze decydujemy o tym, jakie będzie najlepsze rozwiązanie danej sytuacji. Opłacamy serwis, dosyłamy brakującą część, wymieniamy uszkodzone elementy lub cały produkt. Natomiast jeżeli klient zdecyduje się na zwrot uszkodzonego towaru, wtedy zwracamy wszystkie należne środki.
Łóżka Benet
Skąd mam wiedzieć, że wasze łóżka są wysokiej jakości?
Zależy nam na tym, żeby nasze łóżka były komfortowe i trwałe, więc używamy najwyższej jakości komponentów. Każdy bok oraz zagłówek jest wzmocniony listwami z litego drewna, które usztywniają całą konstrukcję, a nasze stelaż są solidne, metalowe z gęstymi brzozowymi listwami. Dodatkowo tkaniny, których używamy, są pokryte specjalną powłoką hydrofobową, dzięki której materiał nie chłonie od razu cieczy i łatwo go wyczyścić.
Łóżko CONTIBenet i B-fly, czym się różnią?
Obydwa modele są łóżkami kontynentalnymi, mają wbudowany materac i dwie skrzynie na pościel. Natomiast łóżko CONTIBenet posiada również funkcję relaksu (możliwość uniesienia górnej części materaca) i jego skrzynie otwierają się od przodu. Model B-fly nie posiada funkcji relaksu, a jego skrzynie otwierają się od boku.
Skąd mam wiedzieć, jaka tkanina najbardziej mi odpowiada?
Wiem, że wybór tkaniny może być trudny, dlatego w naszym sklepie możesz zamówić darmowy próbnik z tkaninami i odcieniami, które Ci się podobają. Dzięki temu zobaczysz je na żywo i wtedy podejmiesz decyzję.
Jak mogę zamówić próbnik tkanin?
Darmowy próbnik tkanin możesz zamówić tutaj. Wybierz tkaniny i odcienie, które Ci się podobają, a my spakujemy je i wyślemy do Ciebie. Próbki dostarczy kurier InPost w przeciągu 3 dni roboczych.
Czy mogę wybrać inną tkaninę niż te, które są dostępne?
Tak, realizujemy też zamówienia niestandardowe. Jeżeli spodobała Ci się tkanina, której nie ma u nas w sklepie, możemy ją dla Ciebie zamówić i uszyć z niej łóżko bądź sofę. Warto jednak wiedzieć, że takie zamówienia nie podlegają zwrotowi.
Czy wykonujecie zamówienia o niestandardowych rozmiarach?
Niestety nie wykonujemy zamówień o niestandardowych wymiarach.
Czy łóżka są w komplecie z materacami?
Nie, nasze łóżka (poza modelami kontynentalnymi, które mają wbudowany materac), są w komplecie ze stelażem, materac trzeba dobrać osobno. Natomiast decydując się na zakup łóżka i materaca w naszym sklepie, otrzymasz 15% zniżki na materac.
W ilu częściach przyjdzie do mnie łóżko i czy mogę je złożyć samemu?
Łóżka wysyłamy w trzech paczkach, w zależności od modelu i wymiarów o łącznej wadze ok. 100-160 kg. Do każdego łóżka dołączona jest czytelna instrukcja montażu, więc jak najbardziej można je złożyć samemu.
Jaka jest wysokość boczków łóżka?
Wysokość boczków zależy od modelu łóżka i wysokości wybranych nóżek.
- BEDBenet: 32 cm + nóżki 4/13/15 cm
- easyBenet: 19 cm + nóżki 15/18 cm
- BEDBenet Light: 31,5 cm
- BEDBenet Box: 32 cm + nóżki 4/13/15 cm
- ContiBenet: 48 cm + nóżki 4/13 cm
- BoxspringBenet: 64,5 cm
Jaka jest wysokość zagłówka?
Wysokość zagłówka zależy od modelu łóżka i jest mierzona od ziemi, więc będzie się zmieniać w zależności od rodzaju nóżek.
- BEDBenet: 107 cm (przy 4-centymetrowych nóżkach)
- easyBenet: 110 cm (przy 18-centymetrowych nóżkach)
- BEDBenet Light: 105 cm
- ContiBenet: 117 cm (przy 4-centymetrowych nóżkach)
- BoxspringBenet: 117 cm
Czy wysokie nóżki i łóżko z pojemnikiem to dobry pomysł?
Tak, nie ma obaw o to, że pojemnik się zarwie. Nasze łóżka są tak skonstruowane, żeby były stabilne i wytrzymałe, montujemy w nich specjalną dodatkową nóżkę podporową. Płyta HDF, która jest dnem pojemnika, jest odpowiednio gruba i stabilna, żeby wytrzymać obciążenie.
Jaka jest głębokość pojemnika na pościel?
Głębokość pojemnika na pościel zależy od modelu łóżka.
- BEDBenet: 16 cm
- BEDBenet Light: 17 cm
- BEDBenet Box: 16 cm
- ContiBenet: 30 cm
- BoxspringBenet: 18 cm
Jak głęboko materac wchodzi w ramę łóżka?
To zależy od modelu. W przypadku łóżek Bedbenet, BEDBenet Light i BEDBenet Box jest to ok. 8-9 cm, a w przypadku modelu easyBenet ok. 5 cm.
Czy dostanę gwarancję na łóżko?
Tak, nasze łóżka są objęte 2-letnią gwarancją.
Materace Benet
Materac Benet i Benet Plus, czym się różnią?
Benet PLUS jest ulepszoną wersją materaca Benet. Różnią się one przede wszystkim wypełnieniem. Kieszeniowe materace Benet PLUS mają wkład Multipocket, o ilości sprężyn zwiększonej do aż 500 sztuk na m². Natomiast podstawą piankowego Benet PLUSA jest bardzo sprężysta i wytrzymała pianka wysokoelastyczna (HR). Obie wersje mają też dodatkową warstwę pianki sojowej, która jest bardzo delikatna w dotyku i daje uczucie przyjemnego otulenia. Dokładne porównanie materacy znajdziesz tutaj.
Jaką twardość mają wasze materace?
Nasze materace najlepiej określić jako średniotwarde, mocno zwarte i stabilne, ale i elastyczne. Warto też dodać, iż nie istnieją żadne oficjalne parametry służące do opisywania stopnia twardości materacy, takie jak H1, H2, H3 i im podobne. Jeśli któryś z producentów je stosuje, to jest to wewnętrzny podział, odnoszący się tylko do jego produktów. Na materacach Benet komfortowo wyśpią się wszyscy ważący od 40 kg do 145 kg.
Czy jeżeli materac nie będzie mi odpowiadał, mogę go zwrócić?
Tak, jak najbardziej. Wiemy, że wybór materaca jest trudny i znalezienie tego idealnego może trwać, dlatego masz aż 60 dni od daty otrzymania przesyłki na testowanie i zwrot.
Ile ważą wasze materace?
Waga różni się w zależności od rodzaju i wymiarów materaca.
- Benet: 18-36 kg
- Benet Plus: 20-40 kg
- smartBenet: 11,5-24 kg
- babyBenet: 20-24 kg
Czy wasze materace są pakowane próżniowo?
Tak, nasze materace pakujemy próżniowo, żeby ułatwić ich transport. Dlatego po odpakowaniu trzeba poczekać ok. 48 godzin, żeby materac mógł wrócić do swojego pierwotnego kształtu i wysokości.
Jak długo materac będzie wracał do swojego pierwotnego kształtu?
Po odpakowaniu poczekaj 48 godzin, żeby materac mógł się rozprężyć. Po tym czasie powinien być gotowy do użytku.
Materac po odpakowaniu nie powrócił do pierwotnego kształtu, co zrobić?
Nasze materace są pakowane próżniowo, dlatego potrzebują czasu, żeby wrócić do swojego pierwotnego kształtu. Trzeba poczekać ok. 48 godzin, żeby materac się rozprężył. Jeżeli po tym czasie nadal będzie płaski, to skontaktuj się z działem obsługi klienta, postaramy się jak najszybciej ustalić przyczynę i rozwiązać problem.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Czy pokrowiec materaca można wyprać?
Tak, wszystkie pokrowce są zdejmowane i można je łatwo wyprać w pralce w temperaturze do 60°C.
Czy dostanę gwarancję na materac?
Tak, ręczymy za jakość naszych materacy, dlatego dajemy aż 10 lat gwarancji (na pianki).
Sofy Benet
Czy sofy Benet mają funkcję spania?
Tak, modele sof z oznaczeniem DL są rozkładane i mają funkcję spania.
Czy sofy Benet naprawdę są wygodne?
Tak, oczywiście! Sofy Benet są bardzo wygodne. Siedzisko i oparcia są wypełnione sprężynami falistymi i pianką wysokoelastyczną HR, która idealnie dopasowuje się do sylwetki i zapewnia komfortowy wypoczynek, a przy tym jest bardzo trwała i odporna na odkształcenia.
Czy do obijania sof używacie skóry ekologicznej?
Tak, staramy się być jak najbardziej świadomi, dlatego używamy imitacji skóry, która ma wszystkie walory skóry naturalnej.
Czy mogę wybrać inną tkaninę niż te, które są dostępne?
Tak, realizujemy też zamówienia niestandardowe. Jeżeli spodobała Ci się tkanina, której nie ma u nas w sklepie, możemy ją dla Ciebie zamówić i uszyć z niej sofę. Warto jednak wiedzieć, że takie zamówienia nie podlegają zwrotowi.
Jaka jest powierzchnia spania rozkładanej sofy?
Powierzchnia spania zależy od modelu sofy.
- Benet DL: 142x189 cm
- Benet BlockDL (3-osobowa): 158x200 cm
- Benet BlockDL (2-osobowa): 158x140 cm
Jakie są wymiary pojemnika na pościel sofy z funkcją spania?
Wymiary pojemnika na pościel zalezą od modelu sofy.
- Benet DL: 185x62x17 cm
- Benet Block DL (3-osobowa): 196x77x20 cm
- Benet Block DL (2-osobowa): 126x77x20 cm
Jak głębokie jest siedzisko w sofach Benet?
Głębokość siedziska zależy od modelu sofy.
- sofy Benet: 56 cm
- sofy Benet Block: 65 cm
Skąd rozbieżność w podawanej szerokości sof?
Szerokość sofy zależy od rodzaju boczków, które klient wybierze. Im szersze boczki, tym większa szerokość sofy. Standardowo boczki mają po 10 cm, natomiast dostępne są również boczki 15-centymetrowe (wtedy cała szerokość sofy zwiększa się o 10 cm).