Najczęstsze pytania
Moje zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć przez naszą sklep internetowy. Dodaj wybrane produktu do koszyka, uzupełnij swoje dane, wskaż adres dostawy i wybierz sposób płatności — pozostanie tylko czekać na kuriera.
Czy zamówienie mogę złożyć tylko online?
Tak, zamówienia można składać tylko przez nasz sklep internetowy.
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Nasze produkty są personalizowane i tworzone na zamówienie, więc jeżeli rozpoczęliśmy już proces produkcji, to nie możemy wprowadzać zmian. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, żeby dowiedzieć się, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i czy możesz jeszcze coś zmodyfikować.
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, możesz anulować zamówienie na każdym etapie. Jeżeli z jakiegoś powodu musisz zrezygnować z naszych produktów, to napisz do nas na support@benetsleep.pl.
Moje zamówienie się nie zgadza, co mam zrobić?
Jeżeli produkt, który otrzymałeś, nie jest tym, który zamówiłeś, to jak najszybciej się z nami skontaktuj! Napisz na support@benetsleep.pl lub zadzwoń: +48 71 881 02 67.
Czy mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Tak, oczywiście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie jest Twoje zamówienie, to skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Nasi pracownicy chętnie pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Czy macie sklep stacjonarny?
Niestety nie mamy sklepu stacjonarnego… ale wszystkie nasze łóżka możesz testować przez 30 dni, a materace przez aż 60 dni, więc musisz martwić się tym, że nie widziałeś wcześniej naszych produktów na żywo.
Płatności i rabaty
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy kilka metod płatności. Możesz zapłacić przy odbiorze, za pomocą serwisu Przelewy24 lub tradycyjnym przelewem.
Czy mogę rozłożyć płatność na raty?
Tak, możesz skorzystać z rat. Przy składaniu zamówienia wybierz płatności za pomocą serwisu Przelewy24 i później rozwiń Raty i płatności odroczone. Masz możliwość spłacania rat w Alior Banku lub w MBanku.
Skąd mam wiedzieć, czy moja płatność została zaakceptowana?
Jeżeli płacisz za pomocą serwisu Przelewy24, to po zrobieniu przelewu otrzymasz potwierdzenie mailem. W razie wątpliwości możesz się z nami skontaktować, sprawdzimy, czy otrzymaliśmy Twoją płatność.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Czy mogę zapłacić za pobraniem?
Tak, oczywiście. Możesz zapłacić u kuriera po odebraniu zamówienia. Nie zapomnij upewnić się, że przesyłka nie jest uszkodzona!
Jak mogę użyć kodu rabatowego?
W trakcie składania zamówienia w sklepie internetowym pojawi się okienko do wpisania kodu rabatowego.
Co zrobić, jeżeli kod rabatowy nie działa?
Jeżeli wpisujesz kod poprawnie, a rabat się nie nalicza, to skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, na pewno rozwiążemy ten problem.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Czy rabaty się kumulują?
To zależy od tego, jakie zamówienie składasz. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, więc skontaktuj się z nami, na pewno wybierzemy dla Ciebie najkorzystniejszą opcję.
Czy przy zakupie łóżka otrzymam rabat na materac?
Tak, jeżeli kupisz łóżko, to na hasło ZESTAW otrzymasz 15% zniżki na materac z naszego sklepu.
Czy przy zakupie kilku produktów mogę liczyć na rabat?
Jeżeli zamówisz u nas sofę, to na pufę otrzymasz 20% rabatu, a na fotel 25%. Przy zakupie całego zestawu dostaniesz rabat 30% na pufę i fotel.
Dostawy
Czy dostawa jest płatna?
Dostawa materacy jest darmowa i obejmuje też wniesienie. W przypadku mebli jest płatna i zależy od rodzaju zamawianego produktu i wybranego pakietu. Większość mebli, oprócz łóżek ContiBenet i BoxspringBenet, w podstawowym pakiecie ma dostawę z wniesieniem do pierwszych drzwi domu/mieszkania.
Czy mogę zamówić dostawę z wniesieniem?
Dostawa materacy i większości mebli, oprócz łóżek ContiBenet i BoxspringBenet, obejmuje wniesienie paczki do pierwszych drzwi domu/mieszkania. Możesz też skorzystać z dostawy z pakietem RUS, który obejmuje wniesienie do konkretnego pomieszczenia, rozpakowanie paczki i wyniesienie pozostałych foli i śmieci.
Czy mogę ustalić lub zmienić termin dostawy?
Nasze produkty wysyłamy za pomocą firm kurierskich. W dniu odebrania Twojej paczki kurier wyśle Ci informację o przewidywanej dacie dostawy. Jeżeli potrzebujesz, by zamówienie było dostarczone w konkretny dzień, możesz skontaktować się z firmą kurierską, która będzie dostarczała twoje zamówienie.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, możesz zmienić adres dostawy bezpośrednio u nas, pod warunkiem że towar nie został jeszcze wysłany. Jeżeli Twoja paczka została już odebrana, to musisz skontaktować się z firmą kurierską i zapytać o możliwość zmiany adresu.
Czy mogę odebrać zamówione produkty osobiście?
Niestety nie mamy możliwości odbioru osobistego. Nie sprzedajemy naszych produktów stacjonarnie, więc nie mamy też punktu odbioru.
Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od produktu. Na produkcję sof i większości łóżek potrzebujemy ok. 7 dni roboczych, na łóżka kontynentalne do 9 dni, a na materace ok. 5 dni. Do tego należy doliczyć do 3 dni roboczych na dostawę.
Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?
Jak tylko kurier odbierze od nas Twoje zamówienie, dostaniesz mailowe potwierdzenie.
Czy przy zamówieniu więcej niż jednego produktu, płacę więcej za dostawę?
Każdy zamówiony produkt to kolejna paczka, więc im więcej produktów, tym większe koszty dostawy.
Co, jeżeli moja paczka jest uszkodzona?
Jeżeli zauważysz uszkodzoną paczkę, spisz z kurierem protokół szkody. Sprawdź, czy zawartość opakowania również jest uszkodzona, jeżeli tak, to skontaktuj się z nami mailowo na support@benetsleep.pl lub telefonicznie: +48 71 881 02 67.
Zwroty
Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Tak, jeżeli z jakiegoś powodu musisz zwrócić nasz produktu, to możesz to zrobić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Jak mogę dokonać zwrotu?
Wypełnij formularz zwrotu na naszej stronie. Wyślemy Ci potwierdzenie przyjęcia zwrotu, wtedy musisz spakować produkt i odesłać go na adres naszego magazynu.
Łóżka i sofy: S&S Group Sp. z o.o., Wygoda Turkowska 16, 63-640 Gola
Materace: S&S Group Sp. z o.o., Młyńska 14, 63-600 Kępno
Kto ponosi koszty zwrotu?
Koszty zwrotu mebli ponosi klient, natomiast zwrot materaca jest darmowy.
- Sofy, BEDBenet i easyBenet — 250 zł
- ContiBenet, BoxspringBenet — 300 zł
Jaki jest czas na zwrócenie produktów?
Możesz testować nasze meble przez 30 dni i materace przez 60.
Gdzie mam wysłać zwracane produkty?
Zwracane produktu musisz odesłać do naszego magazynu.
Łóżka i sofy: S&S Group Sp. z o.o., Wygoda Turkowska 16, 63-640 Gola
Materace: S&S Group Sp. z o.o., Młyńska 14, 63-600 Kępno
Reklamacje
Produkt jest uszkodzony, co mam zrobić?
Jeżeli produkt jest uszkodzony, to jak najszybciej wypełnij formularz reklamacji na naszej stronie, żebyśmy mogli się zająć się Twoją sprawą. Musisz dołączyć opis szkody, wraz ze zdjęciami lub nagraniami. W pilnych sprawach możesz też kontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Jakie wady podlegają reklamacji?
Reklamacji podlegają wszystkie fizyczne wady produkcyjne oraz sytuacje, w których produkt jest niepełny lub został uszkodzony w trakcie transportu.
Jak mogę zgłosić reklamację?
Wypełnij formularz reklamacji na stronie, opisz nam, co się stało i załącz zdjęcia lub nagrania uszkodzeń. Po odebraniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy możliwe rozwiązania problemu.
Kto ponosi koszty reklamacji?
Jeżeli produkt jest uszkodzony lub niepełny z naszej winy, to my ponosimy wszelkie koszty.
Czy muszę odsyłać reklamowany produkt, czy ktoś go odbierze?
Jeżeli konieczne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, to wyślemy po niego kuriera.
Czy dostanę zwrot kosztów?
Po zgłoszeniu reklamacji zawsze decydujemy o najlepszym rozwiązaniu. Opłacamy serwis, dosyłamy brakującą część, wymieniamy uszkodzone elementy lub cały produkt. Wszystko zależy od tego, jak przebiega reklamacja, ale zawsze zwracamy klientom należne środki.
Zapłaciłem za pobraniem, jak zostaną mi zwrócone środki?
Jeżeli płaciłeś za przesyłkę u kuriera, a należy Ci się zwrot środków, to wystarczy, że wyślesz nam numer konta, na który mamy przelać pieniądze.
Kiedy dostanę zwrot pieniędzy za reklamowany produkt?
Środki zostaną przelane na Twoje konto w ciągu 14 dni od podjęcia decyzji o zwrocie.
Łóżka Benet
Czy wasze łóżka są dobrej jakości?
Tak! Nasze łóżka są bardzo dobrej jakości. Zależy nam na tym, żeby nasze łóżka były komfortowe i trwałe, więc używamy najwyższej jakości komponentów. Każdy bok oraz zagłówek jest wzmocniony listwami z litego drewna, które usztywniają całą konstrukcję, a nasze stelaż są solidne, metalowe z gęstymi brzozowymi listwami. Dodatkowo tkaniny, których używamy, są pokryte specjalną powłoką hydrofobową, dzięki której materiał nie chłonie od razu cieczy i łatwo go wyczyścić.
Skąd mam wiedzieć, jaka tkanina najbardziej mi odpowiada?
Wiem, że wybór tkaniny może być trudny, dlatego w naszym sklepie możesz zamówić darmowy próbnik ze wszystkimi tkaninami, które Ci się podobają. Dzięki temu zobaczysz je na żywo i wtedy podejmiesz decyzję.
Czy mogę zamówić próbnik tkanin?
Tak, oczywiście. W naszym sklepie masz możliwość zamówienia darmowego próbnika tkanin, do którego możesz wybrać wszystkie dostępne tkaniny. Wyślemy Ci go w przeciągu 3 dni roboczych!
Czy mogę wybrać inną tkaninę niż te, które są dostępne?
Tak, realizujemy też zamówienia niestandardowe. Jeżeli spodobała Ci się tkanina, której nie ma u nas w sklepie, możemy ją dla Ciebie zamówić i uszyć z niej łóżko bądź sofę. Warto jednak wiedzieć, że takie zamówienia nie podlegają zwrotowi.
Czy wykonujecie zamówienia o niestandardowych rozmiarach?
Niestety nie wykonujemy zamówień o niestandardowych wymiarach.
Czy łóżka są w komplecie z materacami?
Nie, wszystkie modele łóżek, poza kontynentalnymi nie mają materacy w zestawie.
W ilu częściach przyjdzie do mnie łóżko i czy mogę je złożyć samemu?
Łóżka wysyłamy w trzech paczkach, w zależności od modelu i wymiarów o łącznej wadze ok. 100-160kg. Do każdego łóżka dołączona jest czytelna instrukcja montażu, więc jak najbardziej można je złożyć samemu.
Jaka jest wysokość boczków łóżka?
Wysokość boczków zależy od modelu łóżka i wysokości wybranych nóżek.
- BEDBenet: 32 cm + nóżki 4/13/15 cm
- easyBenet: 19 cm + nóżki 15/18 cm
- BEDBenet Light: 31,5 cm
- BEDBenet Box: 32 cm + nóżki 4/13/15 cm
- ContiBenet: 48 cm + nóżki 4/13 cm
- BoxspringBenet: 64,5 cm
Jak wysoki jest zagłówek?
Wysokość zagłówka zależy od modelu łóżka i jest mierzona od ziemi, więc będzie się zmieniać w zależności od rodzaju nóżek.
- BEDBenet: 107 cm (przy 4-centymetrowych nóżkach)
- easyBenet: 110 cm (przy 18-centymetrowych nóżkach)
- BEDBenet Light: 105 cm
- ContiBenet: 117 cm (przy 4-centymetrowych nóżkach)
- BoxspringBenet: 117 cm
Czy wysokie nóżki i łóżko z pojemnikiem to dobry pomysł?
Tak, nie ma obaw o to, że pojemnik się zarwie. Nasze łóżka są tak skonstruowane, żeby były stabilne i wytrzymałe, więc jeżeli podobają Ci się wysokie nóżki, a potrzebujesz łóżka z pojemnikiem, to nie musisz się martwić.
Jaka jest głębokość pojemnika na pościel?
Głębokość pojemnika na pościel zależy od modelu łóżka.
- BEDBenet: 16 cm
- BEDBenet Light: 17 cm
- BEDBenet Box: 16 cm
- ContiBenet: 30 cm
- BoxspringBenet: 18 cm
Jak głęboko materac wchodzi w ramę łóżka?
To zależy od modelu. W przypadku łóżek Bedbenet, BEDBenet Light i BEDBenet Box jest to ok. 8-9 cm, a w przypadku modelu easyBenet ok. 5 cm.
Czy dostanę gwarancję na łóżko?
Tak, nasze łóżka są objęte 2-letnią gwarancją.
Materace Benet
Materac Benet i Benet Plus, czym się różnią?
Benet Plus jest ulepszoną wersją materaca Benet. Różnią się one przede wszystkim wypełnieniem. Kieszeniowe materace Benet Plus mają wkład multipocket, o ilości sprężyn zwiększonej do aż 500 sztuk na m². Natomiast podstawą piankowego Benet Plusa jest bardzo sprężysta i wytrzymała pianka wysokoelastyczna HR. Wszystkie modele mają też dodatkową warstwę pianki SOJA, która jest bardzo delikatna w dotyku i zapewnia niezwykły komfort snu.
Budowa materacy kieszeniowych Benet i Benet Plus
Benet |
Benet Plus |
Pianka SOJA |
|
Pianka lateksowa |
Pianka lateksowa |
Pianka termoelastyczna |
Pianka termoelastyczna |
Sprężyny kieszeniowe |
Sprężyny kieszeniowe multipocket |
Wybrać materac piankowy czy kieszeniowy?
Wybór materaca potrafi być bardzo trudny. Przesypiamy średnio ⅓ życia, więc warto zadbać o to, żeby ten sen był zdrowy i komfortowy. Wybór pomiędzy materacami piankowymi i kieszeniowymi w zasadzie zależy od osobistych preferencji, naszego stylu życia, stanu zdrowia, wagi czy wieku. Osobom lżejszym i dzieciom zaleca się materace piankowe, natomiast osobom cięższym — kieszeniowe. Jeżeli wolisz miękkie powierzchnie i efekt otulenia, to powinien Ci się sprawdzić materac piankowy, natomiast jeżeli lubisz twardsze powierzchnie, to bardziej odpowiedni będzie materac kieszeniowy.
Czy jeżeli materac nie będzie mi odpowiadał, mogę go zwrócić?
Tak, jak najbardziej. Wiemy, że wybór materaca jest trudny i znalezienie tego idealnego może trwać, dlatego masz aż 60 dni od daty otrzymania przesyłki na testowanie i zwrot.
Ile ważą wasze materace?
Waga różni się w zależności od rodzaju i wymiarów materaca.
- Benet: 18-36 kg
- Benet Plus: 20-40 kg
- smartBenet: 11,5-24 kg
- babyBenet: 20-24 kg
Czy materace są pakowane próżniowo?
Tak, nasze materace pakujemy próżniowo, żeby ułatwić ich transport. Dlatego po odpakowaniu trzeba poczekać ok. 48 godzin, żeby materac mógł wrócić do swojego pierwotnego kształtu i wysokości.
Jaką twardość mają wasze materace?
Materace Benet, Benet Plus i smartBenet są średniotwarde.
Jaka jest wysokość waszych materacy?
Wysokość materaca zależy od modelu.
- Benet: 25 cm
- Benet Plus: 28 cm
- smartBenet: 18 cm
- babyBenet: 18 cm
Materac po odpakowaniu nie powrócił do pierwotnego kształtu, co zrobić?
Nasze materace są pakowane próżniowo, dlatego potrzebują czasu, żeby wrócić do swojego pierwotnego kształtu. Trzeba poczekać ok. 48 godzin, żeby materac się rozprężył. Jeżeli po tym czasie nadal będzie płaski, to skontaktuj się z działem obsługi klienta, postaramy się jak najszybciej ustalić przyczynę i rozwiązać problem.
Napisz: support@benetsleep.pl
Zadzwoń: +48 71 881 02 67
Jak długo materac będzie wracał do swojego pierwotnego kształtu?
Po odpakowaniu poczekaj 48 godzin, żeby materac mógł się rozprężyć. Po tym czasie powinien być gotowy do użytku.
Czy pokrowiec materaca można wyprać?
Tak, wszystkie pokrowce są zdejmowane i można je łatwo wyprać w pralce w temperaturze do 60°C.
Czy dostanę gwarancję na materac?
Tak, ręczymy za jakość naszych materacy, dlatego dajemy aż 10 lat gwarancji.
Sofy Benet
Czy sofy Benet mają funkcję spania?
Tak, modele sof z oznaczeniem DL są rozkładane i mają funkcję spania.
Czy sofy Benet są wygodne?
Tak, oczywiście! Sofy Benet są bardzo wygodne. Siedzisko i oparcia są wypełnione sprężynami falistymi i pianką wysokoelastyczną HR, która idealnie dopasowuje się do sylwetki i zapewnia komfortowy wypoczynek, a przy tym jest bardzo trwała i odporna na odkształcenia.
Czy używacie skóry ekologicznej?
Tak, staramy się być jak najbardziej świadomi, dlatego używamy imitacji skóry, która ma wszystkie walory skóry naturalnej.
Czy mogę wybrać inną tkaninę niż te, które są dostępne?
Tak, realizujemy też zamówienia niestandardowe. Jeżeli spodobała Ci się tkanina, której nie ma u nas w sklepie, możemy ją dla Ciebie zamówić i uszyć z niej sofę. Warto jednak wiedzieć, że takie zamówienia nie podlegają zwrotowi.
Jaka jest powierzchnia spania na rozkładanej kanapie?
Powierzchnia spania na rozkładanej kanapie to 142x189 cm.
Jakie są wymiary pojemnika na pościel?
Wymiary pojemnika na pościel w sofach z funkcją spania to 185x62x17 cm.
Jak głębokie jest siedzisko?
Głębokość siedziska we wszystkich sofach Benet to 56, a wysokość 43 cm.
Skąd rozbieżność w szerokości sof (211 a 221 cm)?
Szerokość sofy zależy od rodzaju boczków, które klient wybierze. Im szersze boczki, tym większa szerokość sofy. Maksymalnie jest to 221 cm, a przy standardowych boczkach slim — 211 cm.